+Follow | Dashboard


Fake Queen
Hmph :-/
Tuesday 24 January 2012 | 23:10 | 0 comments
Hi Asalamualaikum guys,

Okay korang. Ada org suruh aku update, padahal takda idea. Okay now mmg dah ada, always in my mind. K aku mimpi. Mimpi apa? Oh damn mimpi ni sgt lah sweet. Okay aku nak jadi kenyataan. Pelish!!!! :-(

Mimpi saya ialah tentang cinta. Aww omeeyy ja, seorang lelaki handsome/omey jadi boiperen saya. Dia baik sgt! Yes seriously baik! Dia sweet nak mampus. Aku nak dia jadi boiperen real dlm hidup aku ni! Come to me wakaka. Firstly cenggini. Ehh mimpi ni terus tauuu......... Aku dgn dia kat taman. Taman yg indah, sunyi dah takda ramai org. Dia dgn aku jln sesama, ahhhhh :3 Then kitaorg tetiba menari. Dah mcm 'You think you can dance' ja xD Dia peluk aku dari belakang ohh damn :-/ Sgt ah sweet. Be jelly!!! Then dia pegang tgn aku sambil jln. Sweet tak sweet tak? Mwehehe sweet k! LOL then gerak kat member dia. Dia suruh aku tggu jap, so aku tggu jelah berdiri k. K sokay. Dia bgtahu member dia yg aku awek dia, dia panggil aku jumpa member dia. Aku ni dah ah segan, so gagap sikit lah. Aku borak jap dgn diaorg. Then??? Mimpi end. Ahh potong -,-' Setiap kali mimpi sweet mesti the end dia cpt gila. K that all.

Love,
NurNilamSari xoxo


Older Post | Newer Post
Welcome!

Facebook | Twitter
Hello welcome to my blog. Be nice here ^.^